Veuvje-in-Ireland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog van mijn reis door Ierland!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijn avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Vivian

Reacties

Reacties

mamsie

ik hoop dat je al veel voorpret hebt met het inpakken
ik zie je donderdag
vergeet je ticket niet
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sonja

Hey Vivje, helemaal goed. Kunnen we tenminste in de gaten houden wat je daar allemaal aan het uitspoken bent.
Nu maar hopen dat ze daar wel internet hebben..haha

Raema

Ik wil mee op je queeste!!!!!!!!!!!!!! Heel veel plezier mop en ik ga je volgen op je blog

xxx raema

Gea

Heej Viv, helemaal leuk.
Nog maar één daggie en dan is het zover, spannend!
`k niet wachten op de eerste verhalen, geniet ervan!

Willeke

Hey lief, heel veel plezier. We houden je in de gaten.
Dikke knuf

Ali B.

Wat ontzettend gaaf en leuk om jou reis te gaan volgen!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel benieuwd. Heel veel plezier!!! Ben trots op je!!!

lisette

Girl,

Je kan het. Zenuwen zijn normaal maar geniet vooral!! Enne op schiphol lullen ze geen chinees hoor ( naja de meeste niet ;-)) dus vragen kan altijd.
Meis ben benieuwd naar je verhalen.

Onwijs veel plezier!!

Dikke kus.

Bie

Hey vief,

Jij laat ook niet even weten dat je op reis gaat.

Heel veel plezier en geluk.

Kusjes Bie

lisette

Jaaaa vandaag is het zo ver :-)
HEEL VEEL plezier!!!

Xxx

mamsie

nou ik heb haar weggebracht na een traan is ze door de douane gegaan op van de zenuwen
ik ben benieuwd zal wel bijna landen

Connie

Hoi Vivian,
Je bent inmiddels al vertrokken, maar alsnog een fijne vakantie. Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben en dat het een beetje mooi weer is. Wij gaan zondag zelf op vakantie dus verder zal ik van je verslagjes niet veel kunnen lezen
Tot ziens en geniet er maar van

denheld@home.nl

goede reis en veel plezier, opa oma den Held Nuth

hennielouise@hotmail.com

he vievie een heeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie en denk om de wilde mannen he ik ga je volgen dikke kuzzzzzzzzzzzzz hennie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!