Veuvje-in-Ireland.reismee.nl

In and around Cashel

Vandaag even lekker op bed blijven liggen het franse meisje was al optijd weg want zij vloog vandaag terug naar Frankrijk. Dus even heerlijk de kamer voor mij alleen!

Opgestaan, aangekleed en even ontbeten. Op naar de Rock of Cashel, wauw te vet een ruine van een ongelofelijke grote kerk die boven op een heuvel staat boven de stad uit torent. Maar mee gegaan met de gids en nee niet alleen omdat hij leuk was maar hij had ook nog leuke info over de ruine. Daarna nog even zelf rondgelopen en de film gekeken die ze over die periode gemaakt hebben.Vanaf de Rock of Cashel konje ook een prachtige ruine zien van een Abbey. Dus ook die kant opgeweest over een muurtje geklommen omdat er (volgens mij) geen andere weg naar binnen was, door het weiland tussen de koeien en hun vlaaien door en aangekomen daar heb ik me echt verbaasd over het feit dat er niks van monumenten zorg was daar, eeuwig zonde!

Daarna even naar het souvenirs winkeltje (die heb je natuurlijk genoeg in Ierland HEERLIJK!!!) even een postcard gekocht voor in me eigen reisjournal. Daarna nog even een broodje gegeten en naar Folk Village gegaan (ik dacht Village is dorp.....het was 1 huis......

Sealed
)

Nu zit ik in de bibiotheek omdat hier de enige computers zijn met gewoon internet, want dat is echt bizar hier je hebt serieus overal wi-fi internet. Ik zat op het station in Ennis even lekker te kakken, ik kijk op zie ik zelfs op de deur van het toilet dat er wi-fi internet is hier....de bussen, alle restaurants, alle hostels allemaal krijg je bij het inchecken de code van het wireless internet. Vast internet is hier bijna niet, ook omdat iedereen tegenwoordig reist met een laptop....ja ik moet er niet aan denken dat ding ook nog eens mee te slepen. Als ik me tas op me rug moet doen dan begin ik al te grommen en je krijgt steeds meer troep om mee te slepen! Hoewel ik wel meer en meer aan de tas begin te wennen is het altijd een verademing om dat ding af te mogen doen. Je sleept het ook van busbagage ruimte naar busbagage ruimte, op je rug op de grond op je bed. Het lijkt wel alsof dat ding steeds groter wordt en of hij steeds gemener naar je begint te kijken op de een of andere manier.....

Verder hier gewoon een rustig dagje gehouden ik wilde nog naar de Holly cross Abbey maar dan had ik om 15.30 de bus moeten hebben en dat ga ik niet meer redden (16.22) en dan ging er pas een bus terug om 18.00. Vanaaf lekker rustig aan doen, want morgen wil ik graag vroeg naar Kilkenny om daar nog wat dingetjes te gaan doen.

Ik krijg er nog niet meer foto`s op want dat duurt echt heel erg lang voordat hij ze heeft geupload, maar zodra het weer kan zet ik er weer meer foto`s op!!

SLAINTE!!!

PS al jullie berichtjes zijn echt super leuk voor mij om te lezen, ik ben blij dat jullie het leuk vinden mijn verhalen te lezen!!!

Dikke knuffel aan iedereen!!!

Reacties

Reacties

mamsie

slaap lekker

Miranda

Heey Viev...Leuk...!!!! ik vind het geweldig, ik beleef je reis, echt!!!
Tip voor je ga na je vakantie bij een reisorganisatie werken..Robert en ik hebben het er al over gehad volgend jaar Ierland..?
Ik wacht met spanning op het vervolg
Houdoe

ali B

Bij een reisorganisatie werken??? Je moet schrijfster worden. Wat kan jij goed verhalen schrijven zeg!!! Hartstikke leuk om te lezen en ben nog steeds stikjaloers.......WIL OOK MEE!!!!
Slaap lekker! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!