Veuvje-in-Ireland.reismee.nl

Galway o Galway......

Na een nacht vol dronken Ieren optijd opgestaan om met een bootje naar Monstery te gaan alleen helemaal vergeten dat het zondag was dus het bootje ging wel maar de bus daar naar toe ging niet. Het boottochtje, op een vikingschip, was echt fantastisch. Hij voer een stuk over The River Shannon om uiteindelijk terecht te komen op het grootste lake van Ierland, Lake of the Kings....allemaal eilanden vol met groen super mooi en het weer klaarde ook helemaal op dus dat was prachtig op het water. Het enige nadeel van de hele boot toer......ik zat op de boot om 10.30 met 12 kinderen die geen moer gaven om de verhalen of uberhaupt de boottrip, het enige waarom hun op de boot waren gestapt dat was om de boot als speeltuin te gebruiken en te slopen......ik heb me tong bijna tot bloedens kapot gebeten, een paar keer gesnauwd en er 1 van me tas af gegooid.....grrrrrrrr

Yell

Na de boottocht opzoek naar het station om de bus te pakken naar Galway, ik wilde eigenlijk met de trein omdat ik dacht o dat is ook leuk dat heb ik dat ook gedaan in Ireland, maar de bus was 12 euries en de trein 21 euries......nou keuze snel gemaakt dacht ik zo. Nog even een uur gewacht op het station, toen voor de verandering weer met de bus voor anderhalf uur en ik werd wakker en voila het was echt super mooi weer, ik keek op en zag dat we al bijna in Galway waren......ik zag de zee!!!!!!!! Wauwie wat is het hier fantastisch mooi, prachtig, fantastisch, ik liep hier echt rond als een fucking toerist maar dan zonder de foto`s want die moet ik nog nemen.....

Laughing
Oke eerst even in een pachtig green (hier is niks groen hier is alles GREEN) park even een pafske gedaan op een bankje, heerlijk in de zon en darna opzoek naar een hostel. Uiteindelijk een hostel gevonden niet helemaal mijn dingen. Het is eigenlijk een heel groot flatgebouw met daarin zoveel mogelijk bedden, vrij nieuw maar je mist dat huiselijke een beetje, maar ik blijf morgen ook nog hier en dan ga ik gewoon opzoek naar een ander hostel hier in de stad.

Ik zit nu in Galway centrum in een internet cafe, net al een paar prachtige souvenirs gekocht voor bepaalde mensen....

Tongue out
en ook voor mezelf natuurlijk. Ik ga zo mar even een terrasje opzoeken en dan toch echt maar eens me 1ste echte pint van de tap drinken.....jamjamjamjam....

Ik ga zodra ik weer wat nuttigs heb om te melden jullie dat natuurlijk zo snel mogelijk laten weten. keep you posted!!!!

SLAINTE!!!!

Nou heerlijk een pub opgezocht en me eerste echte getapte biertje gedronken WHOEHOE Guinness natuurlijk maar ik moet zeggen na anderhalf had ik het gevoel dat ik een heel brood op had gegeten en omdat je het binnen tien minuten op moet drinken was ik na die anderhalf pint ook al wel lichtjes tipsie....nou ja de kerles in de bar hebben zich erg om me vermaakt. Verder daar een Iers stelletje leren kennen uit Leech, Simon and Ber en later kwamen daar ook 2 Amerikanen bij zitten uit Boston Jes en Tom. De pub sloot natuurlijk om half 11 dus op naar huis dacht. totdat ze me zeiden dat er om de hoek een karaoke bar was.....tsja dat hadden ze niet moeten doen, ik natuurlijk voorop die bar aan het zoeken. Daar aangekomen niks geen karaoke beetje jammer. Uiteindelijk ben ik wel een beetje bij tijds weggegaan want ik wilde nog een hoop dingen doen morgen. Terug lopend naar me hostel was ik natuurlijk al wel weer een beetje nuchter. Maar mijn god wat kunnen de mensen hier zuipen ik heb nu Binch Drinking met me eigen ogen gezien, ongelofelijk hoe dronken mensen kunnen worden hier, en zich nergens voor schamen....ik voelde me meteen thuis

Laughing
Meisjes die gewoon in hun te krappe jurkje met hakken zo hoog heb ik ze nog nooit zien, voort waggelen over kinderkopjes hun nek breken over hun schoenen die natuurlijk zeer doen dus ze lopen al wat moeilijk en dan gaan we dat ook nog eens bevordenen door er alchol in te gieten....fantastisch ik heb echt helemaal blauw gelegen!!

Aangekomen in me hostel sta me om te kleden om naar bed te gaan, komt er een dronken mongool aan die tegen me been aan begint te rijden als een hondje....ik vraag hem wat hij wilt en eigenlijk wil hij gewoon naar bed zegt hij in het dronken engels. Dus ik zeg dit is jouw manier om te vragen of ik aan de kant wil? Uhm jep zegt hij en we moeten allebei zo hard lachen dat alle andere mensen op ons liggen te schelden omdat we zo luidruchtig waren.

Verder een k*t nacht gehad want de bedden zijn hier echt super hard, ik denk serieus dat ik geen verschil had gemerkt als ik op de grond in slaap was gevallen maar oke.....

Sweet dreams!!!

Reacties

Reacties

mamsie

he veuv leuk je verhaaltjes te lezen valt het nog mee of valt er al iets tegen
hoe is het met de kaas heeft deze de rit nog overleeft of staan er al haren op
dikke kus je moedertje en van alle andere incl de puppy's

ali B

Leuk he kinderen???? Hahahahhahahahaha!!!!!!!!!!!
Ik vind het echt ontzettend leuk om je verhalen te lezen. Ik vind het (nogmaals) ook zo goed van je dat je gegaan bent!!!!!!!!!!!!!!!
Neem lekker een pint en ik verheug me op het volgende verhaal!!! Ben je trouwens die Ier al tegengekomen die supporter is van Trinidad en Tobago met hetzelfde haar als Ronald maar dan helemaal grijs????? Doe 'm de groeten van ons... WWWWWHHHOOOEEEHHHAAHHAAHHAA !!!!!!

Tinie

He Vivian,

Kon mij er niets bij voorstellen, jij alleen op stap.
Maar na deze verhalen, die je erg geinig omschrijft, mag je best trots op jezelf zijn.

Greez Tinie

Eefje

Mop, wat super dit! Ben blij je toch een beetje in de gaten te kunnen houden....hahaha...
Geniet lekker!!!

Tinus

He Poebelewoepsie!
Jij hebt echt geen reet te doen! Wat een verhalen!!!! Wel erg leuk om het zo te lezen!

Tot snel! Ben nu aan het werk en heb echt al te veel moeten lezen en kan dus weinig schrijven!

Sonja

Hey Vivie!! Wist dat het leuk ging worden om al jouw verhalen te lezen maar....zo leuk had ik niet verwacht!! Ik zei toch al jij maakt meer mee dan ik in al mijn vakanties bijelkaar..haha...enneh..ik lees niks meer over dat "spulletje" dat je van die ier hebt gekregen..of heb je het niet aangenomen..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!