Veuvje-in-Ireland.reismee.nl

Busje komt zo, busje komt zo.....

Oke vandaag was dus het plan om van Drogheda met de bus naar Dublin airport te rijden (ik moest eigenlijk naar Dublin city vertelde de chagerijnige meneer achter de balie maar daar wilde ik niet heen want dat was mijn laatste deel van de trip niet het eerste

Wink
) Dus lekker eigenwijs toch uitgestapt op Dublin Airport (weer terug bij af), daar een cityliner genomen naar Galway om af te stappen in Athlone. Na een busreis van 2 uur wilde ze me niet meer in de bus hebben want ik kwijlde alles onder terwijl ik sliep. Ik sliep al voordat de bus vertrokken was en hij maakte me wakker dat ik niet meer mocht slapen in de bus als ik alles onder bleef kwijlen, toen heb ik heb uitgelegd wat voor een avond ik gehad, maar dat vond hij geen reden.....heel vreemd
Cool

Hij kickte me uit de bus echt in de middle of fucking nowhere.......er was alleen een pub vol oude mannetjes (allemaal aan de Guinness natuurlijk) en daar maar even gevraagd waar er een hostel was hier in de buurt.....nou dat kon ik wel vergeten die hadden ze hier niet, wel B&B.......een kilometer of 6 verderop

Undecided
Ik dus dat hele pokke eind gelopen, vreselijk vooral omdat als ik het warm krijg me hoofd echt zo rood wordt als een tomaat, en ik wist niet dat je op bepaalde delen van je lichaam ook kon zweten..... Uiteindelijk 4 B&B geprobeert allemaal vol, de laatste kans....ik daar met een prullipje naar binnen smekend om een kamer, die kerel vond het wel orgineel dat hij besloten nadat hij nee had gezegd dat hij er toch nog 1tje had...30 euries, maar goed het was het beste wat er was. Dus kamer even lekker douchen, bed uitgetest (op dit bed kon ik wel springen in Drogheda niet want dat was een bunkbed en iedere keer stoten ik me hoofd met opstaan) Toen even het stadje in wat boodschapjes gedaan en toen weer terug naar me kamer. Het was wel een beetje saai maar ook wel even lekker om alleen op een kamer te zitten, ik heb een beetje tv gekeken (engelse X factor lache man), filmpie gekeken even lezen en naar bed.

Niet heel veel spannends dus maar ach jullie wilde op de hoogte gehouden worden

Laughing

SLAINTE!!!

Reacties

Reacties

inie

Hee veuv,

super man, al die verhalen... Ik ben echt helemaal jaloers op je!! Zelfs wat betreft de mindere dingen, want zodra die over zijn ben je t ergste toch al weer vergeten...
Geniet nog even lekker!!!
Kus i.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!