Veuvje-in-Ireland.reismee.nl

Laatste verhaal

Dit is mijn laatste verhaal hier, omdat nou ja ik ben terug in Nederland....niet thuis alleen maar in Nederland

Laughing

Verder heb ik gisteren wat filmpjes gepost maar via de site kom je daar niet op dus ik zet hier alle linkjes neer!

Veuvje op het maanlandschap The Burren Veuvje in de pub in Galway live muziek Veuvje op de Cliffs of Moher deel 1 Veuvje op de Cliffs of Moher deel 2 Veuvje bij het Upper lake van Glendalough Veuvje in de bus met de gekke Ierse gids Veuvje met Matt and Garreth in Dublin Veuvje op the River Shannon

Heel veel plezier met de filmpjes!

Verder wil ik echt iedereen bedanken die met gevolgd hebben via deze site, ik vond het erg leuk om te doen en om jullie op deze manier van mijn queeste op de hoogte te houden! Hou het rustig en tot de volgende queeste!!!

Laughing
Dikke kus en Slainte!!!

Reacties

Reacties

ali b

Lieve Veuv.

Ik hoop dat je dit bericht nog ontvangt. Probeer het ook via Hyves. Ik ben na een aantal dagen van je reis zelf op vakantie gegaan naar het spannende Texel en ben vandaag thuisgekomen. Ik ga in de aankomende dagen de rest van je verhaal lezen. Ik heb van de eerste tijd van je reis erg genoten van je verhalen. Volgens mij heb je een echt schrijverstalent. Ik heb nu nog een week vakantie en daarna weer aan het werk. Ik hoop je gauw te spreken.

Dikke kus van Ali B en Fransje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!