Veuvje-in-Ireland.reismee.nl

Het verschrikkelijke vliegveld van Dublin....

Opgestaan, aangekleed, ontbeten en terug naar me kamer. Me tas inpakken en dicht ritsen. Alles omgehangen en aangesnoerd nog even beneden in de Beergarden een kop thee gedronken omdat ik wel heel erg vroeg was om naar het vliegveld te gaan. Maar uiteindelijk om kwart voor 11 richting station gelopen, kaartje gekocht en ik kon meteen instappen. Ik was dus om 11.30 al op het vliegveld in Dublin.

Dus lang wachten en omdat ik maar 3 uur voordat de vlucht mezelf kon inchecken en dus ook me bagage nog niet kon afgeven. Na wat gegeten te hebben, gerookt, gewacht, nog meer gewacht totdat ik uiteindelijk me mocht inchecken. Nou het drama was compleet, ik had geen creditcard dus moest ik contant pinnen, binnen een straal van een kilometer alle pinautomaten buiten gebruik. Uiteindelijk gepind, in de rij gaan staan om gewoon in te checken. Een uur later aan de beurt, sta ik bij de balie met echt een kutwijf van een vrouw achter die balie. Kijkt me niet aan, luisterd niet naar me en is ronduit onbeschoft. Ik was zo kwaad dat uiteindelijk de beveilinging kwam vragen of alles oke was...ik zei nee zij zei ja! Uiteindelijk alles uitgelegd en ik kreeg een nieuw vrouwtje die veel aardiger was en meer geduld had. Bagage afgeleverd en weer in de rij gaan staan om door de douane te gaan, me weer compleet uit moeten kleden omdat dat poortje maar niet ophiled met piepen. En toen uiteindelijk bij de gate nog een Smitshwicks gedronken, wat gegeten en toen moest ik verkassen want de gate was veranderd.

Uiteindelijk om 17.30 in het vliegtuig, de rit gaat prima en bij het kijken uit me raampje en Ierland onder me weg zien gaan pink ik wat traantjes weg......

Frown
Aangekomen op Schiphol stonden me moeder, Hanne en Sanne me op te wachten met balloonen!! Dat was echt super lief!!! Na een sigaretje gerookt te hebben buiten op naar me moeder voor alle souvenirs te geven en wat te drinken en bij te praten.....nou ja ik deed het meeste praten...sorry daarvoor
Laughing

Na alle souvenirs te hebben gegeven, gedronken, gepraat, puppy`s geknuffeld op naar huis om me eigen kinderen weer te kunnen zien. Dat was natuurlijk ook heel erg leuk om ze weer te zien!! Nog even met Sanne een terug kom party gehad met paprika chips!! Daarna lekker naar bed....heerlijk me eigen bedje......slaap......slaap......

Slainte!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!